10 mars 2011

Elskåpstävling

Det fanns nån gång en elskåpstävling till Stockholms elskåp (blev Stockholms elskåp finare?) och nu blir det i Trollhättan. Jag tycker att det är en jättefin idé. Man får lite mer skönhet och konsten på gatorna så jag har lagt till min del av konst. Men man får inte ladda rena fotografier så jag har lagt till min akrylmålning. YES, jag är inte konstnär och kan inte måla:) men jag började leka med akryl. I fjol köpte jag akrylfärger och målutrustning åt min fru som födelsedagspresent och... det var jag som började använda dem:) "Man köper faktiskt presenter till sig själv". Jag gillar särskild de livliga och varma akrylfärgerna och dessutom de är lätt att använda - lösas i vatten och det finns olika medier för att skapa önskade yta och konsistens.


Här kan man titta på bidrag och rösta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...